«Інфоголік» увійшов в топ-3 українського прокату


Український фільм «Інфоголік», який стартував в українському прокаті 2 березня, за 5 днів (враховуючи допрем'єрний показ) став одним з лідерів вікенду і зібрав 1 836 440 грн. Подивитися українську романтичну комедію в різних містах України прийшов 23 881 глядач.
Незважаючи на те, що «Інфоголіку» передбачили успіх, для творців фільму такі показники стали приємним здивуванням:

Ми очікували активну реакцію публіки, разом з нашим прокатником («Кінокомпанія ММД ») планували, що зберемо більше мільйона за перший вікенд, але цифри навіть перевершили наші очікування. Дякуємо всім глядачам і кінотеатрам, що нас підтримали і ще підтримають.

Чесно кажучи, ми відчуваємо невелике нерозуміння і наснагу одночасно. Ми хотіли, але не очікували таких цифр і на стільки заповнених залів. Дуже приємно, що глядачі довіряють нашій роботі, а фільм виправдовує ці очікування. Дякую всій команді, віддача кожного привела до такого високого результату.

Я дякую вам, що ходите на наш фільм, пишете відгуки і просто викладаєте фото в соц. мережі. І це не банальне «дякую», повірте! Я посилаю кожному з вас свои флюїді вдячності за те, що ви тепер теж причетні до «Інфоголіка». Хочу міцно обійняті кожного! Обіцяю, что ми не зупинимось. Далі - більше! Ми продовжимо вас радувати, друзі!

Це великий успіх для всієї команди, яка працює над фільмом. Ми хочемо подякувати кожному, хто прийшов у кіно та кличе з собою друзів. Сподіваємося, вам подобається те, що ми робимо спільно.